بازگشت آخرین کاروان زائران ایرانی از عربستان به ایران

به گزارش پیامک خنده، ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست رسیده، بازگشت آخرین کاروان زائران ایرانی از عربستان به ایران صورت گرفت.

بازگشت آخرین کاروان زائران ایرانی از عربستان به ایران

غلامرضا رضایی، معاون سازمان حج و زیارت از سرانجام عملیات انتقال حجاج ایرانی اطلاع داد و گفت: عملیات انتقال از فرودگاه جده به ایران سرانجام یافته و تمام زائران و عوامل حاضر در مکه نیز به کشور بازگشته اند. بامداد سوم مرداد نیز عملا با انتقال آخرین کاروان و عوامل به ایران، عملیات حج تمتع 1402 سرانجام یافت.

دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عربستان نیز تایید کرد که بامداد سه شنبه سوم مرداد 1402 با انجام دو پرواز از فرودگاه مدینه به مقصد گرگان و تهران، تمام زائران حج تمتع 1402 به ایران بازگشتند و پرونده حج سال جاری بسته شد.

با این حال، اعضای دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عربستان برای پیگیری امور جاری در عربستان مستقر بوده و در سرانجام عملیات حسابرسی با شرکتها و موسسات طرف قرارداد به کشور بازخواهند گشت.

عملیات رفت زائران ایرانی در بازه زمانی سوم خرداد تا اول تیر انجام شد و عملیات بازگشت زائران هم از 12 تیر شروع شد و 3 مرداد به سرانجام رسید.

در حج سال جاری که پس از سه سال محدودیت برگزار گردید، حدود دو میلیون زائر حضور داشتند و سهمیه ایران 87 هزار و 541 زائر بود.

منبع: همگردی
انتشار: 3 مرداد 1402 بروزرسانی: 3 مرداد 1402 گردآورنده: sms-jok.ir شناسه مطلب: 2233

به "بازگشت آخرین کاروان زائران ایرانی از عربستان به ایران" امتیاز دهید

2 کاربر به "بازگشت آخرین کاروان زائران ایرانی از عربستان به ایران" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت آخرین کاروان زائران ایرانی از عربستان به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید